پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 

 

تمامی مزرعه کافرش میخواندند...

                  گل آفتابگردان کوچکی را که عاشق باران شده بود....!



نظرات شما عزیزان:

مریم وزیری
ساعت10:26---14 شهريور 1391
نوشته جالبی بود
منم براتون ی جمله می نویسم
شاعر از کوچه مهتاب گذشت لیک شعری نسرود نه سرگشته نبود نه که معشوقه نداشت
سالها بود دگر کوچه مهتاب خیابان شده بود.......
پاسخ: یک دنیا تشکر از بابت این شعر زیبا.


مسخ
ساعت23:33---11 شهريور 1391
من در حدی نیستم که بخوام در مورد دیگران نظر بدم نبایدم واستون مهم باشه دیگران در مورد شما چطور قضاوت میکنن وقتی از خودتون مطمئنید.
پاسخ:اول از همه باید بهتون تبریک بگم به خاطر اینکه به این بینش رسیدید که قضاوت کار اشتباهی است.احسنت به شما.اگه بخوام راستشو بگم من به اینکه قضاوت کار اشتباهی است هنوز ایمان ندارم یعنی این موضوع رو از نظر تئوری قبول دارم اما وقت عمل فراموش می کنم و بعد از اینکه در مورد کسی قضاوت کردم پشییمون میشم و اعتراف می کنم که کار اشتباهی انجام دادم.امیدوارم که این بینش خودش رو کم کم در رفتار من هم نشون بده و فقط یک موضوع انتزاعی نباشه.


مسخ
ساعت17:30---11 شهريور 1391
عصبانی نیستم حقیقتو گفتم همیشه که مطالبتون عالی نیست.
پاسخ:اینکه صد البته.ولی میدونید من وقتی نظرات رو می خونم صدای اون فرد رو تو ذهنم می شنوم.الان هم از لحنتون کاملا پیداست که نظرتون در مورد من کاملا عوض شده.نمیگم که قبلا مثلا خوب بوده حالا بد شده منظورم این نیست منظورم اینه که نظرتون در مورد من هرچی بوده حالا عوض شده.


مجتبی بابایی
ساعت15:09---8 شهريور 1391
سلاام.پسر فعالیتت کم شده ها؟!؟؟!!!پاسخ:چیکار کنم از دست خانم و بچه هام مگه میذارن من دو دقیقه پای کامپیوتر بشینم.حلا گذشته از شوخی مجتبی جان یه کم سرم شلوغه.در ضمن خودت هم که می دونی میزان فعالیت بچه ها در وبلاگ به صورت یه موج سینوسی هست گاهی شدید و گاهی ضعیف.در هر حال از اینکه به فکر من بودی ازت ممنونم .

مسخ
ساعت15:02---8 شهريور 1391
خیلی پست بدی بود
پاسخ:این جوابتون نشون میده که از دست من عصبانی هستید.چون من تا حدودی شما رو روانشناسی کردم از این نظرتون می فهمم از دستم عصبانی هستید .حالا بگید ببنیم چرا خانم مسخ از دست این مخلص اینقدر عصبانی هستند.؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.