پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

خوشحالم از اینکه میبینم همه به فکر ورودیمون هستیم و خوشبختانه تا الان استقبال خیلی خوبی شده.اما لازم هستش که چند نکته را پیش از بروز مشکلات عرض کنم.

1-دوستان سعی کنن در بحث ها به هیچ وجه به سمت مسائل بحث برانگیز ی که منجر به واکنش شدید عده ای از افراد بشه پیش نروند

2-اگر نظری حذف شد بدانید که حتما دلیلی داشته و احتمالا پیامد بدی در پی خواهد داشت که صاحب نظر از آنها بی خبر هست و دلیلی داشته که مصلحت دونستم که نظر رو حذف کردم. یا اینکه ممکنه بحث رو کلا منحرف کنه      و اگر کسی به خاطر حذف نظرش ناراحت هست میتونه اول ترم جدید دلیلش رو از من بپرسه و من هم موظفم به ایشان پاسخ بدم.با عرض معذرت فراوان از افرادی که شاید نظرشون حذف بشه.

3-در مورد روابط دخترا و پسرها هم در نظراتتون حداکثر کنترل را داشته باشید و فعلا نمی خواهیم در این مورد اصلا بحثی بشه .

 



نظرات شما عزیزان:

حرف حساب
ساعت13:25---19 مرداد 1391

سلامم آقای منصوری. تشکر می کنم از پست خوبتون.واقعا دمتون گرم.
همکلاسی های خوب و عزیز آخه تا کی باید این مسائل ادامه داشته باشه.اگر کسی صرفا به خاطر قبولی توی پزشکی فکر میکنه که دیگه نباید تلاش کنه که باید بگم اون آدم اصلا ظرفیت پزشکی رو نداره.و مطمئنا در آینده نه چندان دور شکست خواهد خورد.والا آدم اون نمودار معدل دانشگاه رو که میبینه خجالت میکشه که به کسی نشون بده.که حتی خیلی ها میگفتند ترم 2 میخونیم در حالی که میبینیم معدل ترم 2 دانشگاه از ترم 1 هم پایین تره.
موضوع دیگه سلام کردن است که به نظر من این موضوع حل خواهد شد در حالی که بحث درسی همچنان به همان حالت خواهد ماند.بعضی ها فکر میکنند که دانشگاه محیط آزادی هست که هرکار میخواهند انجام بدهند.به نظر شما این که یه دانشجو وقتی همکلاسیشو میبینه سرشو میندازه پایین ومیره نهایت بی احترامی نیست؟؟؟؟ورودی 90باید طوری بشه که در کشور نمونه شناخته بشه.بازم ممنون به خاطر پست خوبتون.

منصوری:مرسی از همکاریتون.



ش
ساعت0:52---19 مرداد 1391

می تونید بخش هایی رو که مشکل داره ویرایش کنید . زیاد قشنگ نیست همینجوری حذف بشه

یا حداقل اشاره ای بکنید که نظر حذف شده




پاسخ منصوری:خیلی ممنون .چه پیشنهاد خوبی .اما اگر اطلاع بدم که نظری حذف شد یا ویرایش شده اذهان بچه ها  به این سمت منحرف میشه که این نظر چی بوده که حذف شده؟؟؟به همین خاطر ترجیح میدم که بدون اطلاع دادن نظر رو حذف کنم.مرسی از نظرتون به نکته خوبی اشاره کردید.

 منصوری:میدونم حذف بعضی از نظرها کار زشتی هست.اما در بعضی از موارد پیامدهای یک نظر میتونه به حدی بد باشه که حذف آنها بر تایید آنها برتری داشته باشه.و حق میدم به دوستان که نارحت بشن اگر نظرشون حذف شد.اگر بگید که دارم کمی در این زمینه خودخواهانه عمل میکنم با حرفتون موافقم ولی تا اینجای کار همیشه سعی بر این داشتم که با دوستام در نهایت احترام برخورد کنم و امید وارم که تا اینجای کار موفق شده باشم.و این رو هم بگم که احترام گذاشتن وظیفه ماست نه وسیله ای برای فخر فروشی.پس اگر نظری حذف شد فقط و فقط برای این بوده که مصلحت میدانستم که حذفش کردم و اگر ابتدای ترم حضوری و رو در رو از من دلیل حذف نظرتون رو بخوایید حتما مصلحت موجود در حذف آن نظر رو براتون توضیح میدم .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 مرداد 1386برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.