پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

دوستان سلام.

اول از همه از اینکه نظرای بعضی ها دیر تایید شد غذر خواهی می کنم.چون به خاطر مشکلاتی که داشتم دو هفته به اینترنت دسترسی نداشتم.

دوما از خانم ها عذر خواهی میکنم(در حد المپیک لندن) به خاطر چند پست قبلیم .اتفاقا دو هفته پیش یه پست صرفا برای عرض پوزش از خانمها تهیه کرده بودم ولی  هر چه تلاش کردم تا تو وبلاگ ثبت بشه به خاطر مشکل  فنی وبلاگ ثبت نشد و بعد هم دیگه فرصت نکردم تا از خانمها عذر خواهی کنم.دو پست بنده در مورد خانمها و ازدواج صرفا جهت شوخی بود و با طرز تفکرات بنده مغایرت کامل دارد.و بنده از حقوق خانم ها دفاع میکنم و به این قضیه معتقدم که حقوق خانمها پایمال شده.امیدوارم که پوزش بنده رو بپذیرید.  

 

سوما از تمام دوستان نویسنده که تو این مدت مطالب واقعا زیبایی گذاشتن تشکر میکنم.

چهارم از مدیرای وبلاگ تشکر میکنم به خاطر قالب جدید وبلاگ که فوق العاده زیباست.



نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت14:58---13 مرداد 1391
خواهش میکنم.....

ما دلگیر نشده بودیم که نیازی باشه ببخشیمتون دکتر....
پاسخ: تو جامعه ما زنا اونقدر ضربه خوردن که دیگه شوخی تو این زمینه ها واقعا نمک پاشیدن رو زخمشون هست به همین خاطر بود که اظهار پشیمانی کردم.و این که شما دلگیر نشدید مناعت طبعتون رو می رسونه .مرسی.


شیما
ساعت22:35---12 مرداد 1391
والا منکه حسابی تعجب کرده بودم

آخه پستای قبلیتون اکثرا بی طرف یا طرفدار خانوما بودین یهو همه چیو به هم زدین با خودم گفتم چی شده ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:حق با شماست.من فقط قصد شوخی داشتم .بازهم از شما و سایر خانم ها عذرخواهی میکنم و امیدوارم که برادرتون رو بخشیده باشین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.