پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 صبحی مادری برای بیدار کردن پسرش رفت.

مادر: پسرم بلند شو. وقت رفتن به مدرسه ست.

پسر: اما چرا مامان؟ من نمی خوام برم مدرسه.

مادر: دو دلیل به من بگو که چرا نمی خوای بری مدرسه.

پسر: یک که همه ی بچه ها از من بدشون میاد. دو همه ی معلما از من بدشون میاد.

مادر: اُه خدای من! این که دلیل نمی شه. زود باش تو باید بری به مدرسه.

پسر: مامان دو دلیل برام بیار که من چرا باید برم مدرسه؟

مادر: یک تو الآن پنجاه و دو سالته . دوم اینکه تو مدیر مدرسه هستی!!!

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت21:58---28 خرداد 1391
باحال بود...
پاسخ: :)


فاطمه السادات
ساعت14:59---28 خرداد 1391
خب نمیخواد بره بچه، چی کارش داره این مامانش!!!
پاسخ: اوه اوه! چه دل پری داری!!!! :)


وووو
ساعت12:26---28 خرداد 1391
خش بود
پاسخ: ;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, توسط مليحه |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.