پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 

 سایز!]!]

 

همسر: چکار میکنی بعد اینکه من بمیرم؟ میری زن دیگه میگیری؟ شوهر: قطعا نه

 

همسر: چرا که نه؟ دوست نداری دوباره متاهل بشی؟

شوهر: خوب معلومه که میخوام

همسر: خوب چرا پس نمیخوای دوباره ازدواج کنی؟

شوهر: باشه باشه دوباره ازدواج میکنم

همسر: ازدواج میکنی واقعا؟

شوهر: ……!؟

همسر: یعنی تو همین خونمون باهاش زندگی میکنی؟

شوهر: البته خوب اینجا خونه خوب و بزرگیه

همسر: باهاش روی تختمون هم میخوابی؟

شوهر: مگه جای دیگه هم میتونیم بخوابیم؟

همسر: بهش اجازه هم میدی ماشینم رو برونه؟

شوهر: احتمال زیاد، خوب ماشین نو هست دیگه

همسر: عکسهای من رو هم با عکسهاش عوض میکنی؟

شوهر: اگر جای مناسبی باشه چرا که نه؟

همسر: جواهراتم رو هم بهش میدی؟

شوهر: مطمئنم که اون جواهرات مخصوص خودش رو طلب میکنه

همسر: یعنی کفشم رو هم میپوشه؟

شوهر: نه سایزش 38 هست

همسر: [سکوت

 

شوهر: شیت [گند زدم



نظرات شما عزیزان:

مسخ
ساعت12:47---4 تير 1391
ناراحت نیستم.
پاسخ:خوشحالم که دیگه ناراحت نیستین.پس مشکلتون بر طرف شد؟


مسخ
ساعت23:51---3 تير 1391
خیلی ناراحتم چرا نظرمو تایید نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اول که این نظرتون رو دیدم با خودم گفتم من تا حالا تمام نظرات مسخ عزیز رو تایید کردم(البته به جز اون نظری که سو تفاهم شد)به همین خاطر دوباره نظراتتون رو چک کردم دیدم حق با شماست من گویا یه نظر شما رو که در اون از (نمیگم) عذر خواهی کرده بودین رو از قلم انداخته بودم و این کارم عمدی نبود.شدیدا عذر خواهی میکنم و امید وارم که این موضوعات باعث دلسردی شما از مطالب من نشده باشه و سبب این نشه که دیگه مطالبم رو نخونید و واسم نظر نذارید.پس در پستهای بعدی منتظر نظراتتون هستم.(حالا که دیگه ناراحت نیستین؟)


مسخ
ساعت19:39---1 تير 1391
من بخاطر جلوگیری از ناراحتی دروغ گفتم که ظاهرا بدتر شد نمیگم جان متاسفم.

نميگم
ساعت13:47---1 تير 1391
الان مطلباتونو خوندم پربار و خوب هستن(البته ب جز اين يكى)بازم ب گذاشتن همچين مطالبى ادامه بدين
پاسخ:ممنون خانم دکتر.


نميگم
ساعت13:34---1 تير 1391
ببين چند روز من نبودم چقدر حرف تو دهن من گذاشتن,من از كى تا حالا اسمم مسخ يا سروش شده خودم خبر نداشتم؟

صد البته كه خورزوخان خودتون هستين ب اين دلايل:ساعت 5صبح2 تا نظر ميزارين تو يكى پست يكى ب اسم منصورى و يكى ب اسم خورزوخان با فاصله 4 دقيقه(دليل از اين واضح تر).لحن نظراتون با مطلباتون و حالت عاديتون مثل هم هست تازه اخرش هم نقطه رو حتما ميزارين.وقتى تو نظرم گفتم خورزو خان با اينكه تاييد نكردين اما ردش هم نكردين در حالى كه اگه واقعا خورزوخان نبودين همون اول رد ميكردين.خورزو خان تو هر پستى نظر ميزاره جز تو پست اقاى منصورى اخه كسى واسه خودش كه نظر نميزاره.

زكاوت و هوشو ديدين.حالا شما ى دليل ب من بگين تا من قبول كنم شما خورزوخان نيستين؟من ب حرفى ك ميزنم مطمئنم خورزوخان
پاسخ:اولا که درمورد ساعت نظرات که دلیل قطعی نیست .چون من هم با استناد به همین ساعت بود که فکردم شما آقای محمدی هستین.دوم اینکه در مورد تشابه نظرات خورزو خان با حالت عادی و پستهای من خیلی تشابه چشمگیری نیست . دوم اینکه تو این مدت خورزوخان واسه هیچکسی نظر نگذاشتن.ضمنا اگه من خورزوخان بودم حتما واسه رد گم کردن واسه خودم ده تا نظر میگذاشتم.


مسخ
ساعت10:05---1 تير 1391
پس حس ششم منم اشتباه کرده معذرت میخوام.
کلا اینو همینجوری از روی حس ششم گفتید یا اینکه با دلیل گفتید؟اگه واسه حستون دلیل دارین خوشحال میشم دلیلتون رو بدونم از کجا معلوم شاید  خورزوخان  من باشم  .


مسخ
ساعت0:06---1 تير 1391
یادم رفت اینو بگم من اون نظرو گذاشتم حس ششمتون اشتباه بهتون گفته در مورد اقای محمدی اشتباه برداشت نکنید.
پاسخ یه بار تو زندگیم فکر کردم که تونستم مچ یکی رو بگیرم که اینم شما می گید اشتباه کردم . منو باش که فکر می کردم واسه خودم یه پا شرلوک هلمز شدم .حالا گذشته از اینا چرا فکر کردید من خورزوخان هستم؟؟؟؟؟؟؟


مسخ
ساعت17:02---28 خرداد 1391

جدیدا خیلی فعال شدیداااااااااااا

از روی بیکاری



ملیحه کوکب
ساعت23:53---27 خرداد 1391

فک کنم به جای سکوت آخر صدای برخورد گلدون با سر شوهر بود ، قضیه واقعی تر می شد!!!
بامزه بود... ممنون!

آره شما درست میگید اگه می خواستم یه جمله دیگه اضافه کنم باید همین رو اضافه می کردم .درهر حال ممنون از نظرتون.



mj
ساعت22:37---27 خرداد 1391
خدایی دمت گرم .خیلی خندیدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.